Условия за доставка


Цена на доставка

Платена доставка – според тарифата на съответния куриер с 20% отстъпка.

Безплатна доставка – при поръчка над 100лв.

Условия и начин на доставка

Доставката се извършва от Куриерска фирма /Спиди/ или от наш служител на адреса, посочен при попълване на онлайн формата за поръчки.

За град София поръчките се изпълняват в рамките на 24 ч.

Часът за доставка ще бъде уговорен при телефонния разговор за потвърждение на поръчката.

За останалите населени места поръчаните стоки се окомплектоват и предават на куриер след 16:00 ч. в деня на получаване на поръчката. Куриерът доставя стоките в рамките до два работни дни.

Срокът за окомплектоване на стоките, които са с изчерпана наличност към момента на подаване на поръчката, ще бъде уточнен в телефонния разговор за потвърждение, където ще Ви информираме в кой ден ще бъдат окомплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.

Вие имате право да се откажете от поръчката, ако срокът за изпълнението й не е приемлив.

Електроният магазин си запазва правото да откаже доставка до адреси, където подобна не може да бъде организирана с куриер или собствени служители, или ако разходите на доставка значително надвишават обичайните поради адреса на доставка или параметрите на стоката като размери или тегло.

Запазваме си правото да поискаме клиента да заплати изцяло или частично транспортните разходи за много обемни и тежки пратки. Същите разходи ще бъдат уточнени в зависимост от самия продукт и адреса на доставка. Клиентът ще бъде уведомен предварително и има право да се откаже от поръчката, ако цената на транспортните разходи не е приемлива.

Рекламации

Потребителят има право на рекламация при констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.

Отговорност

Електронен магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от производителите на съответните стоки. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на окомплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.

Връщане и замяна на стока

В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, ако са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана).
2. Не са налице повреди причинени от неправилна употреба.
3. Запазена цялост на оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 1 куриерска такса, само в едната посока).

Търговецът ще възстанови на Потребителя платената от него продажна цена за Продуктите (стоките) обратно по начина, по който са платени:

– с наложен платеж;

– обратно по банковата сметка, от която са платени;

– при плащане с карта, обратно по картата от която са платени.

С оглед спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към ecodom.bg са неавансови. А преди изтичане на 14-дневния срок, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД).

За всичко останали условия моля прочетете Общите условия.